İmplant Markaları: İthal ve Yerli İmplant Markaları
İmplant diş tedavilerinde oldukça önemli bir yere sahiptir. Diş kayıplarında en sağlıklı, en uzun ömürlü ve en etkin tedavi seçeneği olarak bilinmektedir. İmplant tedavisi yapılmaya karar verildiğinde marka önemli bir kriterdir. İmplant üretimi geniş bir yelpazeye sahiptir.
Başarısız İmplant Belirtileri
İmplant tedavisi diş kaybı yaşayan kişiler için oldukça önemli bir yöntemdir. Diş implantı doğru uygulamalar ile yapıldığında hayatımızdaki konforu yükseltmektedir.
Diş İltihabı Nedir? Ne İyi Gelir? Nasıl Geçer?
Diş ve diş eti, ağız içinde oluşan diş iltihabı durumunda bu sorunlardan en fazla etkilenen kısım olarak bilinir. Yemek sonrasında rutin bir şekilde fırçalanmayan dişler, tükürükle birleştiğinde diş etinde oluşan iltihaplanmalara ve diş taşı oluşumuna neden olur.
Diş Eti Ağrısı Neden Olur? Nasıl Geçer ve Ne İyi Gelir?
Diş eti ağrısı, dişi çevreleme işlemini yapan dokuların iltihaplanması sonucunda ortaya çıkar. Diş eti ağrısı ve buna bağlı diş eti şişmesi ağız ve diş sağlığı problemlerine, bakteriyel enfeksiyonların varlığına işaret eder.
Sinüs Lifting
İmplant uygulamalarında sinüs liftingin önemi çok büyüktür. Üst çenenin hemen yukarı kısmında yer alan maksiller, sinüs bölgesinde azı dişlerin yakınında bulunan anatomik olan hava boşluklarına sinüs denmektedir.
Ayrık Diş Tedavisi Nedir? Nasıl Yapılır?
Ayrık diş diğer bir adı ile diastema dişlerin arasında boşluk anlamına gelmektedir. Bireyin gülümsemesini olumsuz yönde etkileyen özellikle üst dişlerde görülebilen bir sorun olarak bilinmektedir.