Altunizade:Altunizade, Nuhkuyusu Cd No:90B, 34662 Üsküdar/İstanbulAdres Tarifi

Üsküdar Altunizade Diş, Altunizade Diş Hastanesi, Altunizade Diş Kliniği

Ağız ve diş sağlığınız, gündelik yaşamınıza devam edebilmeniz açısından son derece önemlidir. Bunun yanı sıra bu bölgede ortaya çıkan rahatsızlıklar başkaca hastalıklarınızı da tetikleyebilmektedir. Bu sebeple bu bölgede yaşanan bir hastalık ve rahatsızlık durumunda vakit kaybetmeden diş hekiminize başvurmanız gerekir. Diş hekiminize ne kadar erken başvurursanız, tedaviniz de o derece kolaylaşacak, bunun yanı sıra diş kaybı gibi durumların önüne geçilebilecektir.

Altunizade diş hastanesi şubemizle, yaşayabileceğiniz tüm sorunları, uzman hekimlerimizle birlikte çözüme kavuşturuyoruz. Dentaliva olarak, birçok farklı hastalığın tedavisini gerçekleştirebiliyoruz. Uzman ekibimizin yanı sıra, modern tıbbi cihazlarımız sayesinde yaşayabileceğiniz tüm sorunlara karşı hazırlıklıyız.

Siz de ağız ve diş sağlığınızla ilgili bir rahatsızlık yaşıyorsanız, Altunizade diş kliniğimiz vasıtasıyla bu sorunları en kolay ve avantajlı yollarla çözüme kavuşturabilirsiniz. Bunun için bizimle hemen iletişime geçebilir ve detaylı bilgi alabilirsiniz.

Altunizade Diş Tedavileri

Üsküdar diş kliniği olarak, birçok farklı tedavi hizmetini vermekteyiz. Bu tedaviler sayesinde, sağlıklı ve estetik diş yapısına sahip olabilir, gündelik yaşamınıza kaldığı yerden devam edebilirsiniz.

Dentaliva’da şu tedavileri olabilirsiniz;

• İmplantoloji
  • Endodonti (Kanal Tedavisi)
  • Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi
  • Protez Diş Tedavisi
  • Beyazlatma
  • Ortodonti
  • Pedodonti
  • Gülüş Estetiği
  • Periodontoloji

Her bir tedavi, uzman diş hekimlerimiz tarafından özenle ve hassasiyetle gerçekleştirilmektedir.

Altunizade İmplant Tedavisi (İmplantoloji)

İmplant tedavisi genel olarak diş kaybının yaşandığı durumlar başvurulan yöntemlerden biridir. Boşluk oluşan bölgede çene kemiğine cerrahi olarak, titanyumdan yapılmış diş kökleri eklenir. Bu diş kökünün üzerine ise porselen diş yerleştirilir. Bu sayede diş eksikliği ve benzeri durumların önüne geçilir. Bunun yanı sıra implantlar, çene kemiğinde dişsizliğe bağlı olarak gelişen kemik erimesini de önler. Altunizade diş kliniği olarak sizin sağlığınıza çok önem veriyoruz.

İmplantların yerleştirilmesinde bir ya da iki aşamalı cerrahi yöntem kullanılır. İlk olarak lokal anestezi altında implant çene kemiğine yerleştirilir. Bunun ardından ise 2 ila 4 ay arasında implantların çene kemiğine entegre olması beklenir. Entegrenin ardından ise ikinci aşamaya geçilir. Bu aşamada porselen dişin biçimine, boyutlarına ve rengine karar verilerek provalar yapılır. Porselen diş son halini aldığında, hazırlanan diş vidalar yardımıyla ağzınıza entegre edilir.

Altunizade Endodonti (Kanal Tedavisi)

Endodonti yani kanal tedavisi diş hekimliği alanında yaygın olarak kullanılan yöntemlerden biridir. Bu yöntemde hasar gören ve enfeksiyon kapan diş temizlenerek, doldurulur. Bu sayede diş kaybı yaşanmadan, dişlerinizi kullanmaya devam edebilirsiniz.

Endodontide, dişin gelişmesinden ve beslenmesinden sorumlu olan pulpa dokusu çıkarılır. Çeşitli mikroorganizmalar nedeniyle enfekte olan pulpa dokusu çıkarılarak, kanal boşluğu temizlenir. Bunun ardından kanal dolgu maddeleri ile doldurulur.

Derin çürüklerin oluştuğu durumlarda dolgunun yetersiz gelmesi nedeniyle kanal tedavisi uygulanmalıdır. Lokal anestezi altında uygulanan bu işlem genellikle tek seansta tamamlanmaktadır.

Altunizade Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi

Üsküdar diş kliğini olarak ağız, diş ve çene cerrahisi işlemleriniz için bize başvurabilirsiniz. Ağız, diş ve çene cerrahisi birçok farklı operasyonu kapsamaktadır. Bu operasyonların gerçekleştirilebilmesi için uzman diş hekimlerine ve modern tıbbı cihazlara ihtiyaç vardır. Ortodonti, endodonti, gömülü dişlerin çekilmesi, kök ucu rezeksiyonu ve sinüs lifting gibi birçok uygulama bu cerrahi alanına girmektedir.

Cerrahi uygulamalar kimi zaman lokal anestezi altında yapılırken kimi zamanda genel anestezi altında yapılabilmektedir. Burada hastanın durumu belirleyici rol oynamaktadır. Birçok hasta diş hekimliği uygulamalarından korksa da, bu işlemler genellikle can acıtmayan ve ağrı yapmayan süreçleri içerir. Altunizade diş kliniği olarak tüm sorularınıza yanıt vermek için sizi bekliyoruz.

Altunizade Protez Diş Tedavisi

Altunizade protez diş tedavisi yöntemlerinde genel olarak hibrit protezler kullanılır. Bunlar implant üstü protezlerdir. Hem sert hem yumuşak dokuyu yerine koyabilen bu protezler, estetik ve fonksiyonel açıdan da son derece başarılıdır. İmplant üstü protezler, harekeli ve sabit protezler olarak iki farklı gruba ayrılır. Bu gruplandırma; implant sayısı ve lokalizasyonu gibi unsurlara bağlı olarak değişiklik göstermektedir.

Bu protezler, kemik rezorpsiyonunun ileri derece olduğu hastalarda tercih edilmektedir.

Altunizade Diş Beyazlatma

Dişleriniz, birçok farklı faktöre bağlı olarak, sarımsı renklere bürünebilir. Bu estetik açıdan ciddi bir sorun olarak algılanmaktadır. Bu sebeple birçok hasta diş beyazlatma işlemine başvurmaktadır. Dişlerde renk değişikliğinin birçok farklı sebebi vardır. Bunlardan başlıcaları; yaşlanma, sigara, çay ve kahve tüketimi ile travmalardır. Bunun yanı sıra çocukluk ve hamilelik döneminde kullanılan aşırı florit ve antibiyotik kullanımı da diş renklerini etkilemektedir.

Diş beyazlatma işlemi, her hastaya uygulanabilen oldukça kolay bir işlemdir.

Altunizade Ortodonti

Altunizade diş teli tedavisi olarak da adlandırılabilecek ortodonti, dişlerde ve alt, üst çeneler arasındaki uyumsuzluğu tedavi etmektedir.

Ortodontik tedavi, diş gelişimi tamamlandığı 12 yaşın üzerindeki herkeste kullanılabilmektedir. Bu tedavi çiğneme ve konuşma fonksiyonunu düzeltmektedir. Bunun yanı sıra çapraşıklık dolayısıyla ağız hijyeni tam olarak sağlanamayabilir. Tedavi sonrasında bu sorun da çözülmüş olur. Aynı zamanda dişleriniz estetik açıdan da daha başarılı bir görüneme kavuşur.

Altunizade Pedodonti

Pedodonti yaygın olarak çocuk diş hekimliği olarak bilinmektedir. Süt dişerinin dökülüp kalıcı dişlerin çıkmaya başladığı dönemde çocuğunuzu pedodontiste muayene ettirmeniz son derece önemlidir. Bu döneme kadar süt dişleri çürüksüz biçimde bulunmalıdır. Altı ay bir yapılan muayeneler, bu sürecin sağlıklı bir şekilde atlatılmasında önemlidir.

Altunizade Periodontoloji

Diş, çene kemiği ve diş etiyle ilgili ilgilenen diş hekimliği dalına periodontoloji adı verilmektedir. Bu alanda sıklıkla karşılaşılan diş eti rahatsızlıkları tedavi edilmektedir. Bu hastalıklar ilerleyen dönemlerde birçok farklı soruna yol açabilmektedir. Bu sebeple diş etinizle ilgili iltihaplanma, AFT gibi sorunlarda diş hekiminizden randevu almalısınız.

İstanbul diş hekimliği hizmetleri için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bu sayede yukarıdaki tedavilerden çok daha fazlasını öğrenebilir, kaliteli sağlık hizmetleri elde edebilirsiniz. Bizimle hemen iletişime geçerek, ilk randevunuzu alabilir ve tedavi sürecinize vakit kaybetmeden başlayabilirsiniz.

Üsküdar diş klinikleri arasında önemli bir yere sahip olan Dentaliva olarak sizleri kliniğimize bekliyoruz.