Nucleoss İmplant

Hayatınız boyunca en dikkat etmeniz gereken konu sağlıktır. “Her işin başı sağlıktır.” sözü de bunu açık bir şekilde belirtmiştir. Diş sağlığı da önemsenmesi gereken bir durumdur. Çoğu insan diş sağlığını hep geri plana atar. Ancak fark etmesek de diş sağlığı tüm vücudu etkiler. Bu nedenle dişlerimizin sağlığına hep önem vermemiz gerekir.

İmplant, eksik dişlerin yerine konması için uygulanan bir tedavi yöntemidir. Gelişen teknoloji ile birlikte yaygın olarak kullanılan bir tedavi yöntemidir. İnsanlar farklı sebeplerden dolayı diş kaybı yaşayabilirler. Eksik dişler hem estetik açıdan hem de sağlık açısından sorun oluşturur. Bu nedenle eksik dişlerinizi en modern tedavi yöntemi olan implant ile tamamlayabilirsiniz. İmplant tedavisinin en büyük avantajı komşu dişlere zarar vermeden uygulanmasıdır. Yani komşu dişleri asla kesmeye gerek kalmaz.

Dentalive diş kliniği olarak görevimiz, sizlerin isteğine ve uygulanması gereken tedavi yöntemine göre dişlerinizi sağlığına kavuşturmaktır.

Diş İmplant Uygulaması Nedir?

İmplant tedavisi eksik dişlerin yerinin doldurulması için kullanılan bir yöntemdir. Köprü ya da uygunsuz protezlere alternatif olarak implant tedavisi geliştirilmiştir. İmplant tedavisi diğer diş tedavilerine göre daha zorlu bir yöntemdir. Ancak güzel ve uzun ömürlü bir tedavi istiyorsanız implant tedavisi en iyi tercih olacaktır. Diş implant tedavisinin yapılması hastanın çene kemiğinin pozisyonuna aynı zamanda implantın tipine bağlıdır.

Nucleoss implantları, implant çeşitleri arasında en kaliteli olanlardandır. Nucleoss implantları, saf titanyumdan üretilen ve insan vücudu ile en iyi bio uyumluluğa sahip implant türüdür. Nucleoss implantların başarı oranı oldukça yüksektir. Hekimin doğru uygulama yapması ve hastanın düzenli bakımı sonucunda nucleoss implantları %98 oranında başarı sağlamıştır. Tıbbi amaçla üretilen nucleoss implantları, diğer implant türleri yerine geçebilecek seviyede kaliteli üretilmiş bir türdür.

İmplant Tedavisi Kimlere Uygulanabilir?

İmplant tedavisi, 18 yaş üstü yüz ve çene gelişimi tamamen yapılmış olan kişilere yapılabilmektedir. Öncelikle hekimin hastasını muayene etmesi gerekir. Hekimin tanı ve teşhis koyması sonucunda, hastanın tedaviye uygun olup olmadığı çene yapısına bakılarak tespit edilir. Ayrıca şeker hastalığı bulunan kişilerin kesinlikle hastalığının düzene girmiş olması gerekir. Kemik erimesi bulunan kişilerde uygun tedavi yapıldıktan sonra implant tedavisi görebilirler.

Diş İmplantının Yan Etkileri Nelerdir?

İmplant tedavisinin diğer cerrahi operasyonlarda da olduğu gibi yan etkileri olabilmektedir. Ancak ufak çaplı yan etkiler olduğu için tedavileri de hemen mümkündür. Şimdi sizlere olacak yan etkilerden kısaca bahsedelim.

• Sinir hasarı gerçekleşebilir, bunun etkisi olarak da kendi dişlerinizde ağrı, uyuşma ve karıncalanma gerçekleşebilir.
  • İmplant yapılan bölgede enfeksiyon oluşma riski vardır.
  • Diğer dişlerinizde ya da kan damarlarınızda yaralanma ve hasar oluşabilir.
  • Yapılan implant tedavisi sonucunda sinüs problemleri ortaya çıkabilir.

Nucleoss implantları, yan etkileri en az seviyeye indirecek şekilde kaliteli üretilmişlerdir. Özellikle insan yapısıyla daha uyumlu yapıda üretilmiş olması hem hekimler hem de hastalar tarafından tercih sebepleri arasındadır. Sizlerde hekiminize danışarak tedavinizde bu tür implantları tercih edebilirsiniz.