Diş Çürüğü ve Tedavisi
Diş çürüğü ve tedavisi, kısa zaman içerisinde hemen yapılmazsa çok daha büyük sorunlara yol açabilir. Diş, ağız boşluğunda yer alan ve tüketilen besinlerin sindirilmesine yardımcı olan kemiklerdir.
Diş İpi Nedir? Nasıl Kullanılmalıdır?
Diş ipi, diş fırçasının ulaşamayacağı yerlere ulaşarak, eksiksiz bir şekilde ağız ve diş sağlığımızı korumak adına düzenli olarak kullanılması gereken işlevsel bir üründür.
Hamilelikte Diş Ağrısı ve Tedavisi
Hamilelik sürecinde, değişen hormonlar ve yeme alışkanlıklarından dolayı zaten hassas olan vücut fonksiyonlarının, olası bakteri oluşumuna zemin hazırlamasından kaynaklı hamilelik döneminde diş ağrılarının artmasına neden olmaktadır.
Diş Taşı Neden Olur, Nasıl Temizlenir?
Diş taşları, dişlerin yüzeyinde sertleşmiş plak ve mineral birikintilerine verilen isimdir. Oluşan bu plakların uzun süre boyunca temizlenmemesi, diş taşı oluşumunun en temel sebebidir.
Alman İmplant Markaları ve Fiyatları
İmplant tedavisi, hastaların farklı nedenlerden dolayı dişlerini kaybetmesi sonucu uygulanan bir yöntemdir. Diş implantları ile kaybettiğimiz dişlerin yerini doldurabiliriz.
Diş Dolgusu Ne Zaman Değiştirilir?
Diş dolgusu ne zaman değiştirilir sorusunun cevabı, diş dolgularının dayanıklılığı, dolgu yapılan hastanın ağız ve diş sağlığında hijyene dikkat etmesi ve dolgu yapılan dişteki dolgunun miktarına göre değişkenlik gösterir.