Şeffaf Plak Tedavisi ve Fiyatları
Şeffaf plak tedavisi, dişlerin görünürlüğünü etkilemeden, düzgün ve estetik bir görünüme kavuşmasını hedefleyen bir diş düzeltme tekniğidir. Bu tedavi, görünmeyen veya hafif şeffaf plastik tercihlerden oluşan hareketli protezler kullanılarak uygulanır.
İmplant Sonrası Ağrı
Diş implantı eksik dişlerin yerini doldurmak için kullanılan en etkili ve güvenilir yöntem olarak bilinmektedir. Bazen implantlardan sonra ağrı oluşabilmektedir. İmplantlar yerleştikten sonra ağrıya neden olabilecek durumlar vardır.
İmplant Üstü Protezler
Tek diş eksikliği veya tüm dişlerin eksikliği durumunda implant üstü protez çeşitleri kullanılmaktadır. İmplant destekli protezler implantların üzerine yerleştirilen sabit protez veya hareketli protezler kullanılır.
Lazerli Diş Eti Kesimi
Diş eti kesimi olarak adlandırılan bu uygulama ile birlikte diş eti çizgisinin daha düzenli ve simetrik görünmesi sağlanmaktadır. Diş eti estetiği olarak da bilinen bu işlem diş ve diş etlerinin standart ölçülerde olması için yapılan bir işlemdir.
İmplant Markaları: İthal ve Yerli İmplant Markaları
İmplant diş tedavilerinde oldukça önemli bir yere sahiptir. Diş kayıplarında en sağlıklı, en uzun ömürlü ve en etkin tedavi seçeneği olarak bilinmektedir. İmplant tedavisi yapılmaya karar verildiğinde marka önemli bir kriterdir. İmplant üretimi geniş bir yelpazeye sahiptir.
Başarısız İmplant Belirtileri
İmplant tedavisi diş kaybı yaşayan kişiler için oldukça önemli bir yöntemdir. Diş implantı doğru uygulamalar ile yapıldığında hayatımızdaki konforu yükseltmektedir.