Diş Eti Kanaması Nedir, Neden Olur?
Ağız ve diş sağlığı hayat kalitemizi etkileyen en önemli faktörlerden bir tanesidir. Diş sağlığı çoğu kişinin fazla önem vermediği bir durumdur.
Protetik Diş Tedavisi Nedir, Nasıl Uygulanır?
Protetik diş tedavisi, genel olarak hastaların tedaviye geç kalmaları sonucu kaybettiği dişleri yerine koyma amaçlı kullanılan yöntemdir. Bu tedavi yönteminde eksik dişin yerine çeşitli protezler konulur.
Ağız Kokusu (Halitozis) Nedir, Nedenleri ve Nasıl Tedavi edilir?
Ağız kokusu, tıbbi terimi ile halitozis, insanların kendisi ya da çevresi tarafından farkedilen ağızdan çıkan kötü kokudur. Özellikle nefes alma ve konuşma esnasında kişiler tarafından farkedilen bir durumdur.
Diş Eti Çekilmesi (Periodontitis) Nedir? Nasıl Tedavi Edilir?
Diş etleri her dişi boyun kısmının etrafında ve dişin görünen kısmının altında bir yaka gibi saran pembe renkli bir dokudur. Diş eti çekilmesi ise yaygın olan diş hastalıklarından bir tanesidir.
Restoratif Diş Tedavisi Nedir, Nasıl Yapılır?
Restoratif diş tedavisi estetik açıdan güzel bir gülümseme sağlayabilmek için kullanılan tedavi yöntemidir. Restoratif diş hekimliği diş hekimliğinin hasarlı veya eksik dişlerin yerine konulmasına odaklanan bir daldır.
Diş Teli Kullananların Ağız Bakımında Dikkat Etmesi Gerekenler
Eğer ortodonti tedaviniz kapsamında diş teli kullanıyorsanız, bakımı konusunda dikkat etmeniz gereken bazı konular vardır.